msDOTinfo

Lagi Menarik

Wednesday, September 26, 2012

Contest Asiafans Meningkatkan Trafik Blog Secara MENDADAK!



Baru je tadi buat entri mengenai Cara BERKESAN Meningkatkan TRAFIK BLOG dengan menggunakan  Asian.net dan sekarang saya nak sertai pula contest yang dianjurkan oleh admin dan rakan yang lain. Saya dah pernah register sebagai ahli Asian.net dulu tapi saya terlupa untuk melawat laman tersebut. Maklumlah dah dimakan usia. Tadi terjumpa ahli Asian.net dan dengan sepantas kilat saya tekan baner Asian.net . Nak log in tapi lupa kata laluan. Jadi saya register sekali lagi. Sikit pun tak rugi sebab berdasarkan pengalaman saya yang lepas saya tahu dengan Asian.net , saya akan mendapat trafik yang banyak. Tekan link Asian.net untuk register. Tak perlu bayar. Ianya 100% PERCUMA. Klik sini http://msdotinfo.blogspot.com/2012/09/cara-berkesan-meningkatkan-trafik-blog.html untuk ke entri tentang meningkatkan trafik blog menggunakan Asian.net . Jom kita tengok hadiah yang ditawarkan contest ini dan cara cara untuk menyertai ..


Hadiah Contest
Tempat Pertama
Wang Tunai RM100 atau 20,000 coins + VIP member setahun
Tempat Kedua
Wang Tunai RM 60 atau 7,000 coins + VIP member setahun
Tempat Ketiga
Topup/Wang Tunai RM30 atau 4,000 coins + VIP member setahun
Tempat Keempat
Topup RM20 atau 2,500 coins + VIP member sebulan
Tempat Kelima
Topup RM10 atau 1,000 coins + VIP member sebulan
Cabutan Bertuah ( Tiga Lelaki & Tiga Perempuan)
Topup RM10 atau 1,000 coins + VIP member sebulan

Cara Sertai Contest
1) Korang kena jadi user di www.Asiafans.net #kalau bukan user, cmne nk collect coins banyak2 kan ? hehe..
2) Wajib Follow ketiga-tiga blog ni —> MkSyahirZaxx dan Cik Mun
3) Buat Entry Pasal Contest Asiafans.net ni.. kemudian, tag paling kurang seorang blogger. #Entry bebas nak buat mcm mane pun..
4) Dihujung entry, korang wajib letak contest ini ditaja oleh manok elpaseMkSyahirZaxxCik MunAnirahTeratai dan tbnsa.
5) Letakkan “link entry korang“, bukan link blog yerr.. dekat comment bawah ni.




ditaja oleh manok elpaseMkSyahirZaxxCik Mun, AnirahTeratai dan tbnsa.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...