msDOTinfo

Lagi Menarik

Sunday, September 23, 2012

FARHANS LUCKY DRAW - RM50 UNTUK DIMENANGI!




Saya join sebab saya nak duit lah. RM50. Siapa taknak. kalau yang taknak tu dah cukup kaya kot. saya ni. mengangkang je keja kat rumah. parents potpet2 blablabla sebab tak kerja. dah mintak kerja dekat mana2 tapi tak dapat. lagipun hujung tahun ni dah nak pegi study. lahai macam mintak simpati pulak hahaha. saya cuma taknak mintak duit parents saya. even dorang mampu, namun saya tahu susah nak dapat duit. benda tu buat saya seda bila saya dah meningkat dewasa. hum. macam nak terluah perasaan pon ada. yang paling penting saya nak menang cabutan bertuah ni sebab saya memerlukan duit untuk menampung belanja saya seharian. tahu2 lah. topup n wtv yang budak2 skarang perlu. perlu ke? rasa macam kehendak. haha. okay thanks setakat ini sahaja.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...