msDOTinfo

Lagi Menarik

Monday, September 24, 2012

Tips dapatkan CPUV Campaign Nuffnang | BE



tips dapatkan BE nuffnag

Mungkin ada yang tak perasan jika kita log in ke account Nuffnang dan scroll sikit ke bawah, kat situ pihak Nuffnang dah terangkan Tips untuk CPUV Campaign atau lebih dikenali sebagai BE iaitu buffered Earnings. Antara tips yang dinyatakan pihak Nuffnang ialah :

Pihak Nuffnang akan memilih blog untuk diberikan kempen CPUV atau BE berdasarkan kepada beberapa kriteria seperti penonton sasaran blog anda, genre blog, serta pengaruh yang terdapat di blog anda. Maknanya apa yang menarik. Sebagai contoh, sebuah syarikat kosmetik akan lebih cenderung untuk memilih fesyen dan blog kecantikan dimana sasaran mereka ialah pembaca wanita. Tetapkan genre, pengaruh di bahagian manage blog >> update survey.

Letak iklan dengan betul.
Iaitu diatas Header, didalam entri dan di bahagian atas sekali di side bar anda.

Sentiasa mengemaskini profil blogger anda.
Iaitu anda di nasihatkan supaya sentiasa kemaskini bahagian profil anda. Lihat di bahagian Manage Blog dan klik pada update survey. Maknanya disini, galakkan diri anda untuk sentiasa update survey. Tujuan? Untuk meningkatkan peluang anda untuk mendapat BE.


Bloggers dengan status glitterati akan diberi keutamaan yang lebih tinggi semasa pemilihan untuk diberikan BE. Apa itu status Glitterati? Nantikan di entri yang seterusnya.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...